AirAsia bojuje s krizí – rozšiřuje fastfoody

  • 07.10.2020 08:00

Cesty leteckých společností ke zmírnění dopadů krize poptávky jsou různé. Malajská AirAsia staví na své diverzifikační strategii a rozšíří síť restaurací rychlého občerstvení Santan. Jde o obchodní značku cateringové společnosti AirAsia. Restaurace nabízí jídla a nápoje z menu letecké společnosti. Do konce roku otevře dalších 20 nových restaurací. V loňském roce servírovala AirAsia na palubách svých letadel takřka 30 milionů jídel.

Smyslem strategie je posílit emocionální spojení se zákazníky (nebo potenciálními zákazníky) v době, kdy jsou možnosti leteckého cestování omezené. Společnost umožňuje část ceny jídel zaplatit mílemi z věrnostního programu a zajistí i rozvoz jídel k zákazníkovi podle online objednávky. Ve fastfoodové síti zaměstná AirAsia Group některé své zaměstnance, které by jinak musela propustit.

A pokud ohrnujete nosem nad jídlem na palubách letadla, pak vězte, že jídla, která prodává AirAsia, se u cestujících těší značné oblibě.

Nevyužitých kapacit svého cateringového provozu využívá podobně např. moskevské letiště Domodědovo, které dodává jídla podnikům a spotřebitelům v Moskvě a okolí. Tím využívá existujících kapacit, zajišťuje si výnosy, a především udržuje zaměstnanost v cateringovém provozu. (Foto: AirAsia, planes.cz)


Fotografie k článku


Související fotky


Komentáře



Nebyly vloženy žádné komentáře.

Partneři


Reklama
Používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas s tím, že využívá pro analýzy a přizpůsobení obsahu soubory cookie. Další informace